Employment-Based Visa Application

USCIS has announced more flexibility in evidence deadlines

  • USCIS has updated form N-600K. On April 1, USCIS published an updated version of Form N-600K, Application for Citizenship and Issuance of Certificate Under Section 322. The edition date is 9/17/19. The new edition will be required starting June 1, 2020.
  • USCIS has updated form N-336. On April 1, USCIS published an updated version of Form N-336, Request for a Hearing on a Decision in Naturalization Proceedings (Under Section 336 of the INA). The edition date is 11/08/19. The new edition will be required starting June 1, 2020.
  • Petitioners may file Fiscal Year 2021 H-1B cap petitions. As of April 1, those randomly selected from the initial electronic registration process may now submit their FY 2021 H-1B cap-subject petitions. The petition must be filed within the time period on the registration selection notice.
  • A US appeals court has ruled that one attack can be enough for an asylum claim. A gay man from Ghana was brutally attacked for his sexual orientation before he escaped and made his way to the U.S. Immigration judges denied his claim in part because there were not multiple attacks. On appeal, a federal appeals court ruled that the man must have his claim reconsidered, saying a single attack can be sufficient for an asylum claim depending on the circumstances.
  • .

กรมตรวจคนเข้าเมืองได้ประกาศยืดในการกำหนดวันยื่นหลักฐานเพิ่มเติม

  • กองตรวจคนเข้าเมืองได้ปรับปรุงแบบฟอร์ม N-600K.? ในวันที่ 1 เมษายน? กองตรวจคนเข้าเมืองได้ปรับปรุงการเผยแพร่ในแบบฟอร์ม N-600K, ใบสมัครสำหรับสัญชาติและการออกใบรับรองภายใต้มาตรา 322.? ฉบับลงวันที่ 17 กันยายน 2019.? ฉบับใหม่จะเริ่มใช้ตั้งแต่วันที่ 1 มิถุนายน 2020.
  • กองตรวจคนเข้าเมืองปรับปรุงฟอร์ม N-336. กองตรวจคนเข้าเมืองได้ปรับปรุงคำร้องในแบบฟอร์ม N-336, ขอให้มีการพิจาณาตัดสินในการดำเนินแปลงสัญชาติ(ภายใต้มาตรา336)ของกองตรวจคนเข้าเมืองปรับปรุง) ฉบับลงวันที่ 8 พฤศจิกายน 2019 ฉบับใหม่จะเริ่มใช้วันที่ 1 มิถุนายน 2020.
  • ผู้ยื่นคำร้องอาจจะยื่นในปีงบประมาณ 2021 H-1B ในกรอบการยื่น? ตั้งแต่วันที่ 1 เมษายน,? ผู้สุ่มเลือกจากการดำเนินการลงทะเบียนอีเล็กทรอนิกส์ เดี๋ยวนี้อาจจะยื่นแบบฟอร์มได้เดี๋ยวนี้ FY 2021 H-1B ในกรอบการยื่น? คำร้องจะต้องยื่นภายในระหว่างเวลาในประกาศจากการลงทะเบียน.
  • ศาลอุทรณ์ของอเมริกาได้ออกกฎว่า การถูกทำร้ายครั้งเดียวควรจะพอสำหรับการเรียกร้องของผู้ลี้ภัย หนุ่มเกย์จาก?กาน่า?ถูกทำร้ายบาดเจ็บในรสนิยมทางเพศของเขา ก่อนที่จะหลบหนีเข้าทางอเมริกา ผู้พิพากษาคนเข้าเมืองอเมริกา ปฏิเสธในการเรียกร้องในบางส่วน เพราะไม่ได้ถูกทำร้ายหลายๆครั้ง? ในการอุทธรณ์ ศาลอุทธรณ์ของรัฐบาลกลางได้มีกฎว่า ชายคนนั้นจะต้องพิจารณาการเรียกร้องของเขา ได้กล่าวว่า การถูกทำร้ายครั้งเดียว มีเหตุผลเพียงพอต่อการร้องขอต่อการลี้ภัย ขึ้นอยู่กับสถานการณ์
  • อเมริกาจะเพิ่มกองกำลัง 500 หน่วยที่ชายแดน อเมริกา-เม็กซิโก ในระหว่างโรคระบาดโควิด-19 เมื่อวันพุธได้รายงานว่า กระทรวงกลาโหม(Pentagon)ได้อนุมัติให้หน่วยรักษาความปลอดภัย ที่ขอกองกำลังเพิ่ม 500 หน่วยไปประจำที่ชายแดน. เจ้าหน้าที่รัฐได้พูดว่าการตัดสินใจส่งกองกำลังมากขึ้นเป็นบทเรียนต่อการระบาดที่แพร่กระจายจึงเป็นเหตุให้กระทบเศรษฐกิจเม็กซิโก. เหตุผลของรัฐก็คือเศรษฐกิจเม็กซิโกแย่ อาจจะมีผู้คนที่ไม่มีเอกสารมาอเมริกามากขึ้น.

 

If you have questions or require us to get a visa for you.Contact us via LINE ID: Virasin or send a message Virasin.com? Tel. 095- 2584186

ถ้ามีคำถามหรือต้องการให้เราทำวีซ่าให้คุณ ติดต่อมาได้ที่ทางไลน์ ID: Virasin หรือส่งข้อความที่เว็บไซด์ Virasin.com โทร.095-2584186

0
Comments

Leave a Reply